Voor 32 uur per week en 28 uur per week

Wat ga je doen

  • het informeren en adviseren van cliënten op het gebied van oplossingen en mogelijkheden in het kader van de Wmo
  • het houden van (multidisciplinaire) intake- en voortgangsgesprekken
  • het analyseren van de hulpvraag (wat betreft hulp bij het huishouden, vervoer, wonen, begeleiding en beschermd wonen)
  • het stellen van indicaties
  • het opstellen van rapportages en beschikkingen
  • het onderhouden van contacten met adviseurs, leveranciers en derden over de realisatie van oplossingen
  • deelname aan interne en externe overleggen

Functie-eisen en competenties

Wij zoeken iemand die :

  • op HBO niveau geschoold is tot Wmo consulent
  • klantgericht is
  • beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
  • stressbestendig en flexibel is en resultaatgericht werkt
  • kennis heeft van de sociale kaart/voorliggende voorzieningen of zich dat eigen kan maken
  • ervaring heeft met de indicatiestelling begeleiding
  • ervaring met indicatiestelling beschermd wonen of voorzieningen is een pre
  • kennis heeft van de wet- en regelgeving rondom de Wmo, Wet langdurige zorg (Wlz) en Zorgverzekeringswet
  • ervaring heeft met “gekanteld” werken
  • ervaring heeft met het werken in de Suite4Zorg
  • beschikt over eigen vervoer

Ons aanbod

Wij bieden daarnaast een werkomgeving waarin plaats is voor opleiding en ontwikkeling. Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt een salaris geboden in schaal 9 cao gemeenten (maximaal € 4208,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek). Daarnaast biedt de gemeente een vrij besteedbaar budget, een zogenaamd Individueel Keuze Budget (IKB 17,05% van je maandsalaris). Je krijgt hierdoor meer keuzevrijheid en zeggenschap over je geld. Je bepaalt zelf wat het beste past bij je levensfase en persoonlijke wensen. Je start met een tijdelijke arbeidsovereenkomst van één jaar.   

Meer informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Aukje Valks, Teamcoördinator WMO, telefonisch te bereiken via (088)4970605. Voor vragen over de procedure kun je terecht bij P&O De Kempen via telefoonnummer (088)4970839.

Interesse

Solliciteer dan vóór 5 december via de website van Werken in zuidoost brabant(externe link) .

P&O de Kempen is het samenwerkingsverband van de gemeenten Bladel, Eersel, Oirschot en Reusel-de Mierden op het gebied van personeel en organisatie.

Ken je iemand in je omgeving met een passend profiel, dan mag je deze vacature met hem of haar delen.