Inwoners met een grondgebonden koopwoning hebben in oktober 2020 een gratis waardebon van € 70 ontvangen.

Met deze waardebon kunnen zij energiebespaarboxen aanschaffen of zelf een keuze maken voor energiebesparende producten, zoals tochtstrips, ledlampen en waterbesparende douchekoppen. Ook kunnen zij de waardebon inzetten voor grootschalige maatregelen zoals isolatie, warmtepompen en zonnepanelen. Omdat we merken dat er nog vragen zijn hebben we deze hieronder op een rijtje gezet.

Vragen met betrekking tot de Voucher

Ik ben mijn waardebon kwijt, wat moet ik nu doen?

Ga naar de website van Winst uit je woning. Hier kunt u een nieuwe waardebon opvragen. Mocht je er niet uitkomen, kun je altijd even bellen met Winst uit je woning of een mail sturen. Zij zijn tijdens kantooruren van 09.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar op (023)5836936 en info@winstuitjewoning.nl.

Welke producten zijn er wel en niet toegestaan om te kopen met de voucher?

Op de website van Winst uit je woning vind je een productenlijst met alle producten die je van de voucher kunt kopen. Ook kun je direct online een bespaarbox samenstellen, hiervoor verwijs ik u graag naar de Woonwijzerwinkel

Kan ik producten ook ergens anders kopen, zoals bij een bouwmarkt?

Dit kan. Je kunt in alle Nederlandse winkels (online en offline) producten aanschaffen. Verzilver hierna je waardebon door digitaal het aankoopbewijs en je persoonlijke code in te dienen. Na controle ontvang je het bedrag op je bankrekening. Hierbij een directe weblink om uw waardebon te verzilveren

Tot wanneer kan ik de voucher inleveren?

Deze actie is verlengd tot 31 december 2021.

Kan ik de waardebon twee keer gebruiken?

Nee, de waardebon moet in één keer worden verzilverd. Indien je niet van het volledige waardebonbedrag gebruik maakt, vervalt het resterende bedrag. Wat wel mogelijk is, is dat je bij de declaratie maximaal 3 aankoopbonnen/facturen indient. 

Kan ik de persoonlijke code van iemand anders gebruiken?

Het is niet toegestaan om de waardebonnen van iemand anders in te dienen. De codes zijn adres gebonden en kunnen dus niet worden doorgegeven. 

Vragen met betrekking tot de Inkoopactie

Kan ik nog meedoen met de inkoopactie winst uit je woning?

Ja, je kunt nog meedoen. Je kunt jezelf inschrijven via de website Winst uit je woning
Mocht je er niet uitkomen, kun je altijd even bellen met Winst uit je woning of een mail sturen. Zij zijn tijdens kantooruren van 09.00 uur tot 17.30 uur bereikbaar op (023)5836936 en info@winstuitjewoning.nl.

Welke maatregelen worden er aangeboden binnen de inkoopactie?

Vloerisolatie, isolatieglas, spouwmuurisolatie, goedkoper verwarmen, zonnepanelen.

Mijn moeder zou zich graag aanmelden maar beschikt niet over een computer, kan zij zich alsnog aanmelden voor de gezamenlijke inkoopactie?

Als jij of je familielid niet over een computer beschikt, kun je ook meedoen met de actie. Je kunt contact opnemen met Winst uit je woning door ze te bellen tijdens kantooruren van 09.00 uur tot 17.30 uur op (023)5836936. Zij lopen dan de aanvraag telefonisch door, de offertes ontvang je na het huisbezoek per post. 

Staat je vraag er niet bij?

Staat je vraag er niet bij, neem dan contact op met de gemeente. We helpen je graag verder.